läs om ni orkar.

Varning för jätteonödig text. Men så här blir det när man längtar über mycket och har en rastlös kväll!
Tog mig en runda på stan med kattis idag. Fick en hel del med mig hem, i alla fall nödvändiga saker. Nu är klänningarna klara till avslutningen och middagen, och jag har även införskaffat en ny bikini. Me like! Bilder får ni se imorgon.
Nu halvligger jag i soffan och kollar på ESC, är avundsjuk på mina vänner som är på klassresa i Göteborg och som just nu är på Liseberg. Jag som älskar nöjesfält. Men det är kul att de har roligt i alla fall. Det blir nöjespark för min del ändå snart, Gröna Lund två dagar efter skolavslutningen. Ska bli så sjukligt kul! Ser jag verkligen fram emot. Något annat jag ser fram emot är nästa vecka. Vi har tema dagar i två veckor. Laga mat, springa runt i korridorerna, gå korta dagar, inga läxor, ha mjölkrig. Ja, något sånt. Det ska bli riktigt skönt. Men det känns sjukt att vi inte har några normala lektioner kvar men klassen, för alltid. Tisdag, sista veckan, är det niornas middag, onsdagen dagen efter är det klassdag och på torsdagen är det skolavslutning och sommarlov. Känns jättesjukt. Vad tiden gått fort. Jag kommer sakna hela klassen, men ändå ska det bli kul o börja gymnasiet.
Två dagar efter skolavslutningen åker jag och fyra kompisar till gröna lund. Som sagt. Men det kommer bli så otroligt roligt. Helgen efter det fyller jag 16 (!!!) och 6 dagar efter det sticker jag till daaanmark. UNDERBART.
Nu börjar jag fråga mig själv... varför skrev jag allt det här? Kanske ska påminna mig själv? Haha, sick! Nu när jag skrivit allt tänker jag dock inte radera det. Det får stå kvar. ;)
Tack till er som orkade läsa allt det här, ni är verkligen värda ett diplom, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0