if i let you go i would never know what my life would be

NP-prov är riktigt skönt. Inte mycket läxor och man slipper lektioner. Men så spelar det ju roll vilket ämne man har det i också.. Idag var det NP i NO. Det gick åt helvete (mitt favorituttryck, haha). Det skulle vart slöseri med tid att plugga till det också, så det var tur att jag inte gjorde det. Det hade inte blivit något skillnad. Meeen, shit happens. Dagen har iaf varit hyffsat bra. Imorgon sticker d1 och d2 till kolmården. Det ska bli riktigt nice. Systemen hänger med, till en uppgift i skolan och även så jag har lite bilder. Om jag orkar kan jag ju lägga in några här... men det får vi se. Jag är inte så pepp på att blogga nu. Det kommer något inlägg då & då. Jag har annat för mig, hehe. Men livet är underbart och våren är här. Det kan nog inte bli bättre just nu.. eller jo...!


Och tjena, vad gott det skulle va med jordgubbar, grädde och socker! Men mummssssss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0