oh i miss you

Och så är jag tillbaka igen efter en veckas upphåll vid datorn. Känns bra. Nästa vecka kör vi sista veckan, sen tror jag inte det ska vara något dataledigt något mer, förhoppningsvis.

Och, herregud, vad glad jag är idag. Det är fredag, det är varmt ute (10 grader), jag såg för första gången lila blommor på vägen hem från skolan. Livet är helt underbart nu för tillfället.
Och jag längtar så sjukt mycket till sommaren. Och snart vill jag ut och fota med Nirre. Underbart med systemkameran i högsta hugg med en fin vän en sommardag. Eller så fort snön försvunnit. Lovely.

Nu vill jag iväg och träffa mina vänner. Får se om man får någon information om vart man kan träffa dem. Det är ju fredag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0