Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Gotland, absolut. Huset vi brukar låna varje år är helt underbar och det är nog det bästa stället på jorden. Jag älskar Gotland!!!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Med folk jag älskar, antingen på stranden, vid poolen, på stan i sandaler eller bara en mysig dag med sällskap, beroende på väder. Jag gillar både sol och regn, men en solig dag skulle jag nog vara på stranden/ vid poolen. En regnig dag under ett tak på en altan med filtar, bra musik och bra sällskap.

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kyckling! 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Dagsresor och en vecka i Danmark med familjen. Kommer även umgås mycket med vänner.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Gul, blå, vit, rosa. What ever i like.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Midsommarstång, små grodorna, jordgubbar.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Varje sommar har varit underbar hela min uppväxt så jag kan inte välja ut en sak. Men alla gånger vi vart på Gotland!

8. Havet, sjön eller poolen?
- Jag föredrar pool framför hav eller sjö, men jag har inget emot att bada i hav eller sjö.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Daim eller Ben & Jerrys. 

10. Vart går din drömsemester?
- En paradisö eller en varm storstad som ex. Los Angeles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0