if I let you go I will never now what my life would be holding you close to me

De här temadagarna den här veckan är hur sköna som helst. Idag har jag bara skivit några rader om USAs nationalrätt och sen har vi inte haft så mycket mer att göra. Så i flera timmar har vi bara gått omkring på skolan, umgåtts med andra grupper och haft det riktigt skönt. Inte långt kvar i skolan nu. Känns både bra och dåligt. Men det ska bli riktigt skönt med sommarlov. Fast jag skulle gärna komma tillbaka till min nuvarande skola efter sommarlovet. Men, men! Man måste gå vidare.

Nu är jag riktigt trött och orkar knappt med någonting, förutom att bara ta det lugnt. Livet är underbart just nu, så allt känns helt amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0