goodbye, goodbye.

Fälldes ett par tårar igår när man insåg att man aldrig med kommer att gå i D1 på underbara Enebyskolan. Herregud vad jag kommer sakna allt. Jag vill inte att det redan ska vara över.. men sånt är livet.
Jag har iaf haft 3 fantastiska år och har minnena med mig. Nu börjar det nytt i livet och det är bara att gilla läget.
Men först är det sommarlov och jag kan inte beskriva hur skönt jag tycker det är. Jag har längtat efter sommaren i över ett halvår, blivit arg över all snö som kommit om och om igen, blivit glad över när snön började försvinna, räknat dagarna till skolavslutningen och nu är det äntligen sommarlov. Men nu i efterhand tycker jag inte det borde gått så fort. Hejdå eneby, hejdå klassen, nu är det slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0