Svaren på frågorna

Hur länge har du haft din blogg? Den här bloggen har jag haft sen den 27 oktober 2009. Jag har haft många andra bloggar också, men de är inga jag skriver på längre. :)
Vill du bli en storbloggare? Det skulle vara roligt, men kanske inte som Kissie eller Dessi, utan kanske mer i den storleken som lisaplace?
Sportar du något? Haha, nej det gör jag inte. Jag tycker inte det är roligt. Jag har en gång, för länge sen, spelat fotboll men det är över för länge sen. Sedan har jag även dansat ett par gånger. Men nu är det dåligt på den fronten. Jag har som nyårslöfte att börja träna, så något likande kommer det att bli. ;)
Favorit mat? Jag älskar kyckling, fisk och tacos. Även fet mat som mc'd. Men favoriten är nog kyckling, pomme/potatiskroketter med bearnaisesås. MUMS!
Bästa bloggarna? Jag läser riktigt många bloggar. Jag tycker om lisaplace bilder, unitedstyle har en riktigt snygg blogg med snygga bilder och kolage, melissablogg tar grymt snygga bilder, och det finns grymt många andra bloggar jag läser, varje blogg har något speciellt som jag tycker är bra, annars skulle jag inte läsa dem. Men de bloggarna jag nyss läste upp är riktigt bra. Ni borde kolla in dem. ;)
Hur gammal är du? Jag är 15 år, fyller 16 nu i sommar.
Hur länge har du bloggat? Oj, sammanlagt vet jag faktiskt inte. Det är nog ett par år. Hm.. kanske runt 5år? 7år, till och med kanske? Men det är ju på olika bloggar. Jag har haft många andra bloggar än dehär! Jag ingen stenkoll på hur länge det är, men runt 5/ 7 år kanske?? Jag vill inte lova något.
Intressen? Ni kanske har märkt att jag älskar mode? Det är mitt intresse. Ska absolut jobba med något inom modebanchen när jag blir stor!
Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill, som jag nämnde i frågan över, jobba med någonting inom mode. Det är det jag är intresserad av. Funderar på att bli moderedaktör på någon modetidning, eller journalist på någon modetidning. Vilken tjat om mode det blev, haha, med det är det jag gillar!
Vem har gjort din design? Det är en gratisdesign som du kan hitta här.
Vilken klädstil har du? Oj, jag vet inte riktigt. Jag har rätt blandad. Tar på mig det jag gillar. Jag gillar svart, lack, nitar, paljetter. Lite sånt. Jag tar för det mesta på mig något jag tycker blir bra. Jag har ändrat stil rätt mycket, och min garderob har inte "hängt med". Jag har inte pengar att köpa nytt för tillfället, så det blir som det blir. Lite blandad stil kan jag nog säga. Haha!
Hur lång är du? Jag vet inte exakt. Det var länge sen jag mätte mig, men runt 1.70 / 1.72? Någonstans där kan jag tro?!
Tjänar du pengar på din blogg? Nej, det gör jag inte. Men skulle gärna vilja. ;)
Varför började du blogga? Från allra första början var det för mina vänner gjorde det, jag tyckte att det verkade kul. Sen har jag slutat blogga, men sedan hoppat på det igen för att det är så kul!
Vad använder du för kamera när du tar dina bilder? Min älskade systemkamera, Nikon D40.
Berätta en hemlighet om dig själv? Oj, haha! Vet inte riktigt vad för hemlighet. Det är ju hemligt. Haha! Kommer ärligt inte på något just nu. Men det lär jag säkert göra när detta är publicerat. ;)
Var bor du? I Norrköping. :)
Hur många besökare har du? Det är jätteolika. Det varierar väldigt mycket för varje dag och det är tyvärr inte mycket besökare. Det högsta jag haft ligger runt 100.
Vilken är din favoritfärg? ROSA! Och babyfärger, babyblå, babygrön, babyrosa, hahah! Fast jag gillar de flesta färgerna, de här är mina favoriter.
Hur länge har du haft din blogg? Den frågan svarade jag på lite längre upp, sen den 27 oktober 2009. :)
Gillar du Miley Cyrus? Inte speciellt, haha!


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Tack så jättemycket för din åsikt! Det uppskattas :) haft en bra dag?

2010-01-04 @ 20:40:31
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0