shoot an apple of my head

My god, vilken jobbig dag. Det började med NO och läxförhöret gick sjukt dåligt. Men min lärare vet att jag kan det så han sa att det blev bra ändå. Efter det hade vi idrott och ja, man kan väl säga att jag lite "smådog" där. Vi hade en grymt jobbig lektion med styrketräning. Våran gympalärare gick runt och skrek "KÄMPA" och så fort man ville vila så kom hon där och skrek att vi skulle fortsätta. Det går inte att beskriva med ord hur jobbigt det var, men jag önskar att jag aldrig kommer att behöva göra om det där på skolgympa igen. Isf gör jag det i min egen tackt, själv. Dagen fortsatte bra men lite vinglig (pga mjölksyran). Imorgon är sista dagen i skolan, för på fredag är jag på prova-på dag på Hagagymnasiet. Sen är det heeelg. Älskade helg, du är saknad. Inte för att det var länge sen det var helg... mnmn.

Musiktips på spotify (spotify in my <3)

Flashback - Calvin Harris
Winter - Joshua Radin
Clocks - Coldplay
Danska med vapen - Maskinen

Kommentarer
Postat av: olivia

svar: de är från nastygal & nelly ;)

2010-01-20 @ 22:04:49
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0