ööööh? vet.inte.vad.jag.ska.skriva.här.

HAHAHA. Jag kom på en sak..
När jag var liten så skickade jag in en annons i en tidning att jag sökte brevvänner. Jag fick verkligen jättemycket brev varje dag. Det var verkligen roligt. Jag kollade igenom alla och sorterade de jag ville ha kvar och de jag tackade nej till (jag kan ju inte skriva till 100st samtidigt?). Så jag svarade de jag inte ville ha kvar, de andra breven la jag någonstans och sedan glömde jag bort dem. Så de jag skulle brevväxlat med har jag inte svarat, de breven ligger någonstans.
Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, gött!

2010-02-05 @ 14:02:04
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

KANSKE

KANSKE

KANSKE

KANSKE

!!

<3

2010-02-07 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0