nyår @ iduns place

Ignore my face? Så ser min nyårsklänning ut btw (den silvira paljettklänningen) för er som inte vet.

Haha, ja vad ska man säga? Det är roligt att dansa på stolar. HAHA!

Här kan ni ju också ignorera mitt face? (a)

Nirre, yes! Det blev några konstiga svara fläckar på en del bilder? :o


Det var några av alla "tusen" bilder.

Mitt nyår var riktigt sjukt kul med bästa folket.
Började med att vi fick massa gäster här hemma. Vi var 12 stycken i våran lilla hus. Det var helt sjukt. Men roligt. Runt tio tiden gick jag och frida hem till idun och där var alla andra. Det var helt grymt kul med mycket dans och bra musik. Jag vill bara tillbaka till nyår! Men nu väntar ett nytt år. Med gymnasieval och skolbyte. Fy, jag vill inte tänka på det.. haha!

Kommentarer
Postat av: Nirmela

HAHAHAHAHAHAHAH sista bilden, fifan vad fuuuuuuuuuuuuuul. :s

2010-01-02 @ 22:35:56
URL: http://thelastriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0