homework

Jag håller på att skriva på min SO. Äntligen sitter jag med den. Den ska vara inne på fredag och jag trodde inte jag skulle hinna, men nu har jag skrivit riktigt mycket och ska bara skriva om en existentiell fråga, sedan är jag klar! :o Hoppas jag hinner klart innan min bror kommer hem, för då blir det liv i huset och då får jag inget gjort... Det är ju så skönt nu med bara jag i vardagsrummet och musiken i högtalarna. Det här har ju gått bättre än vad jag trodde. Jag får hitta en lugnare plats när han kommer hem helt enkelt. För detta SKA jag bli klar med idag. Ehehe, jag kan ju försöka iaf.

...och jag som hade som nyårslöfte att inte skjuta upp saker. jo det gick ju bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0