22.08

Det har inte blivit någon uppdatering idag tyvärr. Vaknade sent, satte igång med lusthuset och sedan stack jag iväg på bio. Såg avatar. Riktigt bra film! Har du inte sätt den, så se den!! Absolut. Det är värt pengarna!
Jag blev förresten klart med lusthuset. Känns hur skönt som helst. Nu är det bara att ha roligt hela helgen och inte tänka på att något lusthus ska göras, innan skolan börjar igen. Det ska inte bli så hämskt att börja skolan. Man får tillbaka det sociala livet, men läxorna är verkligen ingenting jag ser fram emot. Men det är bara att köra nu den sista terminen innan sommarlovet. Och det kommer nog att gå väldigt fort, för det är så många smålov och studiedagar mellan. Gymnasievalen känns lite bättre nu också! Allt känns bra. Det är underbart!

Btw, igår var vi hos elvira. Såg på filmen Paranormal Activity. Jag kan säga att jag aldrig ser den filmen igen! FYFAN. Den var inte speciellt läskig till en början, men det blev bara värre och värre. Och jag tror på "det övernaturliga" så jag var inte speciellt glad efteråt, ganska så rädd... Låg i sängen igår kväll och var rädd för att jag skulle dras ur sängen eller att min dörr plötsligt skulle drämmas igen, haha! Men nu känns det bättre. Det är ju bara en film, right?


Kommentarer
Postat av: Nirmela

Åh turis som är klar med lusthuset.. Jag har pyttelite kvar. Hihi.



Paranormal Activity var inte läskig. Bara obehaglig. :p

2010-01-08 @ 23:10:00
URL: http://thelastriot.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Okej, jag håller fortfarande på att lära mig. Men jag ska försöka och göra en :) ..

2010-01-09 @ 01:08:39
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Caroline

Dagen efter att jag sett den filmen var jag ensam hemma. Tyckte mig höra saker hela tiden. Livrädd var jag :b

2010-01-10 @ 16:18:36
URL: http://acarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0