20.15


jag tycker ankan är söt :)

Jag trodde igår att idag skulle bli en bra dag - och jag hade så rätt så. Skoldagen har varit riktigt kort (4 lektioner, började 9.10 - runt 13.00) och efter skolan stack jag hem och åt lite, efter det gick jag vidare till elvira där mina underbara vänner var. Jag måste ha förlängt livet med ett år idag, så mycket jag har skrattat (om ni hört att det sägs att man förlänger livet om man skrattar). Idag anmälde jag mig även till prova-på-dagar på gymnasieskolor nästa vecka. Två dagar utan min skola, glider runt på gymnasiet istället och känner mig ett år äldre. Haha!

+ jag måste ersänna att jag är grymt avundsjuk på KENZA som är i thailand. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0