100224

Vaknade runt klockan elva i ett kokhett rum, på grund av att elementet var uppskruvat till max. Skruvar den upp sig själv eller? För senast jag ändrade värmen var till minus, kallare. Enda gången jag är i mitt rum är när jag ska sova, och då ligger jag under ett stort duntäcke, och det räcker med värme, oavsett hur kallt det är ute, haha!
Ikväll blir det filmkväll hos kattis med ett par stycken. Skönt att komma utanför dörren idag, haha! Imorgon ska vi spela bowling och på fredag är det maskerad hos nirre. Ser verkligen fram emot dagarna som är kvar på veckan. Men då måste jag nog ta och göra lite läxor idag. Läsa i engelskaboken är preoritering nmr.1... och så kan man ju vara lite snäll mot mamma och pappa och städa lite här hemma, eftersom mamma köpte lite nya kläder till mig förut, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0