plugg plugg, bara massa plugg



D å l i g  k v a l i t e t !

Det var länge sen jag skrev ett inlägg om dagen. Så här kommer ett;
Lite rolig fakta om dagen är detta.. På engelskalektionen, tio minuter efter att lektionen börjar, så reser sig halva klassen upp samtidigt, säger tack och hejdå och går ut ifrån klassrummet. Min stackars engelskalärare blev helt stumm, hon visste inte vad hon skulle säga. Hon bara stog där och såg sjukt förvånad ut. HAHA! Skön klass man har... Jominsann, det gjorde min dag. Typ.

Annars har det väl inte hänt så mycket.. Har bara haft tre lektioner med sovmorgon. Jo, tisdagen är bäst, efter fredag såklart. ;)
Nu sitter jag och pluggar skitNO. Inte så där jätte roligt, kan jag inte säga att det är. Men det måste göras. Lite senare äter vi middag hos mormor, för att hon fyller år. Grattis till henne. :) Men vänta.... det betyder ju... JAG HAR NAMNSDAG IDAG! Grattis till alla Julior (Julia).

Kommentarer
Postat av: elli

grattis på namnsdagen (L)

2010-02-16 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0