i miss you, sun.

Jag orkar inte med den här veckan som ser ut på det här sättet;

Måndag
Tisdag
Onsdag
- plugg på no-häftet, ma&no-prov
Torsdag - plugg på no-häftet, ma&no-prov
Fredag - inlämning av no-häfte, matte prov och no prov

Det kanske inte ser jobbigt ut, men jag har mycket kvar på häftet och proven måste jag lägga ner mycket plugg-tid på. Jag får kolla med min NO-lärare om det finns någon möjlighet att lämna in häftet efter lovet som är nästa vecka, annars kommer jag få panik. Jag vill bort, jag vill åka utomlands och åka bort ifrån snön ett tag. En vecka bara, bara så att jag får komma till värmen ett tag. Nu ska jag försöka plugga lite, om det går, om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0