10 10 02



Förlåt för den urdåliga uppdateringen. Kan man få skylla på skolan?

Mina veckordagar flyter på och jag längtar bara mer och mer till sommarlovet. Det är helt sjukt... Är det lagligt att längta så här mycket för att få sommar? Snart kanske jag gör något dumt som att kapa ett plan och åka till ett varmt land... haha, nej! Det var inte ens kul.
På söndag är det alla hjärtans dag, och det är väl fler än jag som inte har någon att fira den med. Men man kan ju alltid fira den med sig själv och köpa något till än själv? Det låter som en bra idé!

Kommentarer
Postat av: Nirmela

frågestund på bloggen.

ställ gärna en fråga eller två julia. :D

2010-02-13 @ 17:25:42
URL: http://thelastriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0