you look in to my eyes, i go out of my mind


knighttcat

Åh, vilket väder det är ute. Det är underbart! Äntligen är våren här!

Igår blev det en mycket bra dag. Firade först påsk hos farmor, senare på kvällen hos mormor. Runt sju stack jag till Ica och mötta Nirre där. Vi gick och gungade lite och väntade på Jocke och Jesper som tog en evighet på sig att hitta till oss, haha! Var ute ett tag och gick sen in till mig. Kollade på Borat. Sen kom Elli och Daniel. Vi gick ut, hade kul. Vi gick in och såg på, utan tvekan, världens sjukaste film - Another Gay Movie. Ae, så sjuk. Det är bara att höra på namnet så vet man nog vad den handlar om...
De gick någon gång runt ett. Mycket bra kväll!

Idag ska jag... göra ingenting. Njuta av vädret. Och idag ska jag ta ut moppen. I have to!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0