s-i-c-k + arkivet

Jag har fått order om att uppdatera lite oftare, så visst kan jag det.. nu när jag ändå är sjuk och inte har något bättre för mig.
Ja, idag var det min tur att ligga hemma i soffan och kurera mig. Har känt de senaste dagarna att min röst blivit hel wierd och jag blir mer och mer försyld. Idag skulle vi spelat upp med bandet på musiken och min sjuka kom ju som på beställning. Vårat band låter inte riktigt bra och jag skulle sjunga. Så eftersom min röst är cp så låter jag som en .. jag-vet-inte-vad när jag sjunger. Då har vi mer tid på oss att träna! Suveränt.
Men imorgon känner jag att jag måste försöka gå till skolan. Det är ju faktiskt inte så lång dag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0