im so confused

Oj, men titta, ett inlägg. Det var väl på tiden? Haha. Jag kände bara för att blogga idag.

Jag har gjort väldigt mycket idag. Skoldagen var underbar. Kort och bra!!! Gjorde klart engelskan (toppentoppen). När jag kom hem från skolan tog jag tag i spanskan och gjorde klart den med, sen började jag på min deckare.. och guess what - jag gjorde klart den med!! Dock ska jag be mam/pap. att läsa igenom den och kolla efter stavfel, annars är jag så gott som klar. Då är det bara att läsa ut deckaren och göra klart son. Sen har jag inget mer att göra i läxväg. :D
Nästa vecka är det 4 vanliga skol-veckor kvar. De två sista veckorna är det temaveckor. Då blir det riiiktigt nice! Inga läxor och så får man göra roliga saker. Awsum :D
Det här inlägget skulle igentligen vara kort och värt att läsa, men det blev lång och ointressant, haha! Shitthesame. Det blir en överraskning när jag skriver nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0