lets make a change

Kom hem från bion för en stund sedan. Grymt bra film. Han var ju helt otrolig. Jag tror absolut inte att han har våldtagit barn och allt det där tidingarna skrev. Han verkade vara en så snäll och rolig person. Jag skrattade åt en del saker han sa och gjorde. (För er som inte vet vem jag snackar om, så är det Michael Jackson). Däremot blev jag lite rädd då han sa att vi har 4 år på oss att rädda jorden. För i helvete, gör något åt saken alla politiker och ni som har hand om alla stora frågor. Sitt inte bara och titta på. Make a change!! Snart är det försent. Nej fy, jag hatar att tänka på såna saker. Ska lägga över lite bilder och sedan får ni se två av sakerna jag köpte igår på Cubus vip-kväll.

utanför mitt fönster
utanför mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0