At last.

Nu har jag hållt på och tragglat med ett bloggnamn i veckor och finaly, nu hittade jag ett som inte var upptaget. Om det är ett bra namn vet jag inte, men min fantasi står på noll så det får bli det här namnet.

Lite om mig själv då:
Jag är en 15-årig tjej som bor i Norrköping. Går snart in på sista terminen i nian och funderar på att gå Stylist på Plusgymnasiet.
Mitt största intresse är mode och jag tycker om att fotografera (fast nu är min kamera trasig, så nu blir det inte mycket fotande).
Annars på fritiden umgås jag med mina vänner, går i skolan och har därför ganska fullt upp med läxor.
Här i bloggen kommer ni få läsa om min vardag, mode, se bilder och andra saker jag lägger ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0