snow

Vaknade imorse och hade satt klockan på halv sju (!!!! call me crazy) för att jag ville träffa min lillebror innan han åkte iväg till dagmamman, annars hade jag träffat honom senast på lördag. Det hade inte varit så roligt. Men när jag vaknade kände jag att jag hade ont i huvudet och kanske borde sova igen - men nej, det gick inte. Så jag har varit vaken sen klockan halv sju, haha. Jag kände mig jättekonstig i kroppen, var yr och mådde nästan illa förut. Men nu är det bättre. Ska ta en treo och försöka göra lite läxor, innan jag sticker iväg till praon.
Och gissa vad jag upptäckte förut (för ungefär en kvart sen?), DET SNÖAR. Eller det gjorde det då, det börjar nog lägga sig nu, några snöflingor vimmlar omkring i luften, men det är ingenting som syns så mycket. Ändå så är det mysigt. Det är snart vinter, men jag gillar bara den delen till efter nyår. Sen i januari och februari är det ju bara blask. Fy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jo det har du helt rätt ii! Dom är verkligen bra på och skrämma folk :) Vi får hoppas på det bästa. :)

2009-11-04 @ 12:16:56
URL: http://emiiisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0