Första advent



Det är helt sjukt att det redan är första advent. Om ett par veckor är det julafton, och nyår - vilket påminner om att jag måste hitta en nyårsklänning.


Jag är riktigt trött och har ont i huvudet idag efter gårdagen. Var hemma hos idun och det var riktigt kul. Fast vi blev lite separerade ett tag. Men annars blev det mörkerkurragömma, snack, sminkade två av killarna, kollade på björn gustafsson den bästa och en massa mer. Så nu känner jag mig lite seg i huvudet, vill helst gå och lägga mig, men jag har läxa att göra.
Förut var jag på ikea med familjen. Handlade inget speciellt.


++
på söndag nästa vecka bär det av till ullared. Hoppas på att hitta mycket bra julklappar, och något till mig själv såklart, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0