fika på kuriosa

Var på öppethus på gymnasier idag. Film& musikgymnasiet, Kungsgård, Plusgymnasiet och John Bauer. Kan ju säga att mina förhoppningar för plusgymnasiet krossades. Så jävla sämst!!! Men där emot älskade jag film& musikgymnasiet. Allt var så bra, förutom att man inte kan få något jobb efteråt, och vad är det för gymnasie isf?! Däremot så funderar jag på kungsgård - stil & trend. Shit, vilka saker dom har där. Men ändå så vet jag inte. Det är så sjukt svårt. Nog om det. Har annars spenderat dagen med mina fina vänner på kuriosa (kafé). Snart ska jag iväg till nirre som har födelsedagsfest.


Lägg märket till den sååå snygga gubben på bilden.. öhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0