1november

Oj, det är redan November! Vad tiden går fort. Idag är det sista dagen på lovet, men en del andra ska till skolan imorgon, själv börjar min prao då och håller på i två veckor. Helt underbart! Jag kommer vara på Pappa Grappa. Det kommer nog bli roligt tror jag. Bättre än att vara i skolan iaf, haha! Har varit runt i lite affärer idag. Orkade inte bara sitta hemma så jag drog iväg med familjen ist. Fick ett par sköna duntofflor. Myyys nu i vinter! Och man börjar verkligen få julkänsla nu när alla affärer plockar fram julpyntet. Men det är härligt. Inte lång tid kvar nu ju. Nu är det snart mat och sedan blir det att spela bingolotto med familjen.


Lyssnar på just nu; Michael Jackson - Human Nature - bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0