well, thats whay you say...

Tack för alla fina kommentarer om klänningen. :) Och välkommen alla nya läsare, hoppas ni stannar!

Min bror har den stora datorn idag. Han lanar med sin kompis, så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder idag. Tänkte lägga in en bättre bild på hur klänningen ser ut, men det får bli imorgon då!
Idag har jag åkt runt med pappa och lillebror. Vi skulle köpa ny hemtelefon. När vi kommer hem så ligger det ingen telefon i kartongen?!?!?! Så vi fick åka tillbaka och då visade det sig att det var ett visningsex. Men vafan har dom den kartongen på hyllan för? Men nu fick vi en ny så allt är som det ska.
Nu känner jag mig redo till nyår... eller ganska. Skor tänker jag fortfarande på. Kan ju inte gå med mina 9cm klackskor i det här hala vädret. Det känns lite riskabelt, haha! Det får nog antagligen bli mina vanliga. Kommer ju säkert ändå vara inne hela kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0