snow

Ojojoj, vad stolta jag blir över er om ni orkar läsa allt detta. HAHA!

Snön har vräkt ner hela dagen
både igår och idag. Men det är roligt att snön äntligen kommit. Hoppas det blir en vit jul i år!

Dagen har varit helt otroligt skön. Sista dagen i skolan den här terminen, det här året. Imorgon har jag sovmorgon och börjar halv elva - men inte på skolan, utan inne i stan. Vi ska kolla på skolbio. Bröllopsfotografen, heter filmen. Aldrig sätt den, så om det är någon som sätt den kan ni ju säga vad ni tycker om det. :) Efter bion slutar vi och då blir det antagligen stan - med 7 kronor på kortet. Men det är snart jul, så jag ska inte köpa något. På fredag är det skolavslutning. Sweeet. :D Nästa vecka är det j-u-l-a-f-t-o-n!

Idag
var jag, kattis, therese och idun i pulkabacken. Det blev inte mycket pulkaåkning (eller för min del - soppsäckåkning). Vi satt mest i en stor snöhög vi hade gjort och snackade. Sen gick vi hem till mig och satt på mitt rum och mös med en varsin kopp te. MYS.

Nu ska jag fortsätta kolla på Jamie Lagar Julmat. Jag har ända sen jag var liten älskat att kolla på matlagningsprogram, haha! Lite sjukt kanske? Jag vet faktiskt inte varför, men så är det...

Nu känner jag att jag fått med allt jag kunde komma på i ett inlägg. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0