im so fukki'n happy - GOD JUL!

Bästa julen, bästa presenterna.
Blev väckt imorse halv nio och gick upp. Fick "morgonpaket" som jag får varje jul - tradition. En FRIDA-tidning och ett paket russin. That's how we do it. Sen gjorde jag iårdning mig och runt halv 11 tiden åkte vi till kusinerna där släckten väntade. Vi åt och sen kom tomten. Fick 550:-. Mellandagsrean, here I come! :D Efter ett tag så åkte vi hem och öppnade alla julklappar här hemma medans Kalle Anka var igång. Och nu till det bästa: JAG FICK MITT ÄLSKADE OBJEKTIV. Hur glad tror ni jag är?!!!?! :D:D Nu kan jag äntligen fota igen och bloggningen kommer att bli roligare. Fick även andra saker så som; två spel (sanning & konsekvens och tjejkväll), 4st filmer, digital fotoram, gina-linnen (verkligen behövande), lacktights, parfym (min älskade So...? Superstar), sminkpenslar med mera!
Nu sitter jag och kollar på Kan du vissla Johanna. Senare kommer mormor och anders hit. Då blir det mer julklappar, haha!

Bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Nirmela

NU kan vi dra ut någon dag och foooota? :D

2009-12-24 @ 18:40:07
URL: http://thelastriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0