2

Rekord-många besökare igår. Det gillas starkt! Snart är året 2009 över. Två dagar kvar och jag känner att nyårsafton kommer att bli bäst! Åh, vad jag längtar. Det kommer att bli MYCKET bilder.
Min bror har inte kopplat in datorn än, och nu är han och åker skidor, så än kan jag inte lägga in några bilder. Jag vägrar koppla in den själv, det är han som ska göra det. Han har använt den, haha!
Senare ska jag iväg och ta kort till moppekörkortet. Efter 2012 så måste man ha ett annat körkort än det jag har nu, så det är väl lika bra att fixa det nu istället för att skjuta upp det vilket jag är för bra på att göra, tyvärr. Mot eftermiddagen åker jag ner på stan igen och checkar rean med Nirre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0