1 december

Nu är önskelistan postad till tomten (snarare mamma och pappa). Nu är det bara för min del att köpa julklappar, sen är jag redo för julen! Igentligen är jag det nu med, den får gärna komma redan imorgon, men det är mysigt med all julmys såhär innan jul. Pepparkaks- och lussebullsbak, pyntning, köpa julgran, lyssna på julmusik och allt annat. Härligt.


Min önskelista ser ungefär ut såhär;
x Nytt objektiv till min systemkamera!!!!
x Lite blandade utvalda kläder (tänker inte låta dem få fri tillåtelse och köpa vad dem vill ;))
x 120 ögonskuggor palette och sminkborstar
x En MASSA pengar & presentkort!!
x Spel och andra blandade småsaker

... med mera ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0